Dag 4. White stalion ranch

19 juli 2019 - Marana, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag een lekkere rustdag op de ranch. Lekker op tijd ontbijt met scrambled eggs, pancakes en vers fruit. Even lekker zwemmen in het zwembad en rondwandelen over de ranch. Morgen gaan we paardrijden, Mark en ik gaan voor de slowride en de dames gaan een halve dag door de bergen. Ben benieuwd, heb net even een filmpje op youtube gezien hoe je een quarter bestuurd dus dat zit wel snor. We hebben al hoeden uitgezocht, laat maar komen!

Gisteravond hebben we weer op de ranch gegeten, biertje op het terras en daarna aan de zalm en mashed potatoes. Echt heerlijk! Daarna hebben we naar de sterren gekeken onder begeleiding van een amateur sterrenkijker. Nu zou je zeggen dat zijn wij toch allemaal maar deze had en grote telescoop en wist er toch best veel van.  We hebben Jupiter, Saturnus, de Hercules stelsel, de maan en nog veel meer gezien.  Doordat er in deze regio weinig omgevingslicht is en er geen bewolking was, was alles goed zichtbaar. De beste man hield niet meer op en Mark was er niet bij weg te slaan. Hij heeft zelfs nog fotos gemaakt die ik later vandaag in de blog zet.

1. Johan:
    Hé buflo-bil...😁
    Leuke verhalen kan me helemaal in leven met je verhalen, ga door 😉
    Veel plezier verder.
  2. Rene:
    20 juli 2019
    Ik ga mijn best doen Johan!
  3. Marije:
    20 juli 2019
    Super leuk om te lezen allemaal! En wat Sl veel gedaan/gezien in 4 dagen!! Succes met het paardrijden vandaag, met de outfit zit het al goed zie ik;)
  4. Rene:
    22 juli 2019
    Dank je, en er komt nog veel meer!
  5. Gerda:
    20 juli 2019
    Dat ziet er allemaal mooi uit. Echte cowboys
  6. Rene:
    22 juli 2019
    Ja zeker, we wilden wat van het wilde westen opdoen.
  7. Barry:
    20 juli 2019
    Leuk om te lezen. Veel plezier
  8. Rene:
    Dank je!
  9. Chester:
    20 juli 2019
    René op een paard.... dat staat garant voor pret. Deze keer een 'slowride' dus? Haha
  10. Rene:
    22 juli 2019
    Ja dat staat garant voor problemen. Echter ging het dit keer goed!
  11. Ramona:
    23 juli 2019
    Haha lang leve youtube rene 😂😂
  12. Rene:
    24 juli 2019
    Ja idd Ramona, de eerstvolgende barrel race ben ik van de partij :-)
  13. Ramona:
    24 juli 2019