Dag 3. Palm Springs naar Marana (Arizona)

18 juli 2019 - Palm Desert, California, Verenigde Staten

Vanochtend een heerlijk ontbijt gehad in het Hilton Garden Inn. Een lekkere omelet met extra veel groente, pancakes, waflle's met ahorn siroop en heerlijk vers fruit. Er was zoveel dat Mark zelf een doggy bag heeft gevraagd om zijn omelet mee te nemen. Het is buiten al 38 graden, snel de koffers inpakken en op weg. We verlaten het mooie oase en ruilen het in voor de dorre woestijn richting Arizona. We moeten ongeveer 400 mile door de woestijn, een lange rechte en ietwat saaie weg. Onderweg even stoppen om te plassen en te tanken en hebben zojuist een broodje gegeten bij de Subway. We moeten nu nog 130 mile en volgens onze navigatie komen wij tegen zes uur aan op de White Stalion Ranch in Marana. (Ow ja, krijg je opmerking vanaf de bestuurderstoel dat ik een beetje decadent doe omdat ik vanaf de achterbank het reisverslag aan het schrijven ben. Ja idd, we hebben namelijk de uitgebreide navigatie met onbeperkt Wifi!!! Een optie die wel iets kost maar o zo gemakkelijk om dingen te vinden en de kids rustig te  houden).

We komen rond half zes aan op de ranch, wat een mooie omgeving. Zodra we de oprit oprijden komen we echt in een andere wereld met mooie natuur. De oprit is ca 2 mile dus we zitten aardig van de hoofdweg af. Op de ranche boeken we in en geven we ons op voor de avondmaaltijd. Even lekker zwemmen nog, douchen en dan een biertje aan de bar waar we al snel weggaan om de ondergaande zon te zien over de woestijn. Wow wat mooi, alles veranderd met deze oranje rode gloed. We ontmoeten twee oudere dames met vele verhalen uit de omgeving. En wat vonden ze Sanne leuk en dat zij zo’n mooie vriend heeft. Haha, het zijn broer en zus hoor. Ow what a lovely children! We gaan samen eten, biefstuk van de BBQ met gepofte aardappel en bonen. Als toetje apple pi with ice. Na het diner gaan we naar het kampvuur en luisteren naar Dan met zijn cowboy liederen en verhalen. Wat een welkomst, een genot om hier te zijn. Echter is het lampje uit en vertrekken wij naar ons huisje om lekker te slapen.

1. Chester:
    20 juli 2019
    Waanzinnig. Geniet, geniet, geniet!
  2. Rene:
    22 juli 2019