Dag 19: Terug naar LA

3 augustus 2019 - Redondo Beach, California, Verenigde Staten

Ja wat valt er allemaal nog te vertellen nadat we van alles al hebben gedaan en gezien. Dit maal niet heel veel omdat we vandaag niets gaan bekijken en enkel gaan rijden en vanmiddag om ongeveer 3 uur aankomen.  Dus, ontbijt en hup de auto in en de snelweg op naar LA.

rijden, rijden, plasje doen, rijden, broodje eten, rijden, flinke bosbrand, kijken, doorrijden, file (beide richtingen 12 baans!) ,rijden, parkeren, uitpakken, kids zwembad in.

Wat gaan wij dan doen, ik ben hier vijf jaar geleden al eens geweest en weet een leuk tentje op de pier. Wij lopen richting de pier, lekker met ons tweetjes en genieten nog even. We nemen een lekker biertje in de bar waar ook live muziek is. Praten lekker even na over wat we allemaal gedaan hebben en hoe goed het allemaal is gegaan. Het zelf boeken van de reis en uitzoeken van de hotels heeft echt goed uitgepakt. Je bent veel flexibeler, kunt betere hotels uitzoeken en het is nog goedkoper ook.

We lopen terug langs de vele viskramen en restaurants en bespreken hoe we onze laatste dag gaan invullen. We willen eigenlijk wel fietsen maar Sanne en Mark willen ook nog graag naar Hollywood, het strand en muscle beach.

We komen terug in het hotel en zoeken een plek om te eten, langs de pier is enkel vis en we willen vanavond pizza. We vinden iets aan het strand en ook ditmaal een goede poging maar weer matig. Blijkbaar weten de Amerikanen niet hoe ze een pizza moeten maken. Vreemde combinaties en vaak zoet??!? BBQ saus op een pizza of honing op de salami, weird! Just flour, tomatoes, cheese and salami. How hard can that be? Zal wel, het is wel prima te eten maar blijft vreemd. Zoiets van een augurk in je mond stoppen en je zelf wijs maken dat je een kroket aan het eten bent. Hahaha. We hebben overigens op veel plekken goed gegeten niet dat het overal slecht is maar als je voor zeker wilt kun je het beste naar de Mc Donalds gaan. Hahaha ROFLOL.

Lekker weer naar het hotel, nog even zappen en dan vroeg op bed want morgenvroeg om 6 uur mag Max weer de baan op.

1. Martena:
    5 augustus 2019