Horseshoe bend

23 juli 2019 - Horse Shoe Bend, Arizona, Verenigde Staten

Horseshoe bend

Deze foto werd gemaakt op 23 juli 2019 in Horse Shoe Bend, Arizona, Verenigde Staten.

1. Chester:
    24 juli 2019
    Ow wow....
  2. Rene:
    25 juli 2019
    Ja idd, echt goed gelukt. Helaas is er enige bewolking wat de ondergaande zon iets verstoord.
  3. Chester:
    24 juli 2019
    Eentje om uitvergroot op geborsteld aluminium op te hangen....
  4. Rene:
    25 juli 2019
    Ja, en dat ga ik ook zeker doen. Even bewerken, je weet wel, stukwerk hier en daar . :-)
  5. Chester:
    25 juli 2019
    Haha... misschien de solar flare nog effe weg Magic wand-en.... contrast wat omhoog werkt ook altijd mooi ;-)
  6. Rene:
    25 juli 2019
    Ja, dat heeft mijn UV filter niet kunnen wegnemen. Gaat zeker lukken, en dan nog even een leuk plaatsje vinden thuis aan de muur.
  7. Chester:
    25 juli 2019
    Wat voor een camera gebruik je? Mijn ervaring is dat je tegenwoordig met een smartphone ook al behoorlijk mooie foto's kunt nemen. Maar niets kan tegen een spiegelreflex op. Naar mijn gevoel is het licht daar ook anders.... maar dat kan natuurlijk net zo goed dikke onzin zijn :-)
  8. Rene:
    25 juli 2019
    Ik gebruik een Canon EOS 70D met een groothoeklens en UV filter. Een smartphone krijgt het geheel er niet op, dan zou je een panorama oid moeten maken. Ik heb de foto in Raw genomen en een standaard export voor op het web.
  9. Chester:
    25 juli 2019
    Smartphone heeft zeker zijn beperkingen wat betreft de lenzen. Maar dat is een mooie setup. Levert mooie plaatjes op.